sâmbătă, 21 februarie 2009

ceva greu, ceva cu semn de intrebare :-<


Ma simt ciudat, ma simt ca si cand nu as mai avea niciun fel de putere. Sunt momente in care ma lipsesc cu totul de orice si oricine. Este pt prima oara cand trec prin asa ceva si nu e bn deloc, sunt ca un om pustnic...fara nimic langa el si in el, totul sa dus asa usor...nici nu ma gandeam vreodata ca se va intampla asta dar uite ca sa intamplat. Ma trezesc dimineata si as vrea sa cred ca ceea ce traiesc este doar un vis urat, un vis care va disparea si ma va lasa sa traiesc linistita, fara frica, sa redevin ceea ce am fost o data.Mi.as dori sa nu ma mai gandesc la toate lucrurile urate, sa nu mai am tot felu' de vise ...vise care nu imi plac deloc si ma trezesc din ele ca si cand chiar s.ar fi intamplat. Toata lumea ma dezamageste , toata lumea ma minte ... nush daca exista cineva care sa ma inteleaga mai bine decat dumnezeu . Cat de mult imi doresc sa se terminte toate astea si totul sa fie bine... :-<

Niciun comentariu: