joi, 28 august 2008

de ce???


De ce? …vesnica intrebare. Oare mai are rost ceva in viata asta daca tu nu esti langa mine? Oare poate iubi cineva o persoana asa cum te iubesc eu pe tine?…cred ca e greu de raspuns. Poate nu suntem facuti unul pt celalalt…dar atunci de ce ne-am intalnit????? De ce a trebuit sa vii in viata mea daca nu tu esti alesul inimii?? Dar esti, inima imi spune ca tu esti alesul si ca te voi iubi mereu.
De ce trebuie sa suferim si dupa aceea sa iubim, de ce trebuie sa ne certam si dupa aceea sa ne impacam? De ce nu putem doar sa ne iubim? Viata e grea, si amandoi stim asta. Amandoi ascundem in suflet o mare "amagire", acea intrebare care nu ne lasa sa fim pe deplin fericiti: "oare in viitor vom ramane impreuna?" E o intrebare care stiu ca ne framanta pe amandoi si nici unul dintre noi nu poate sa gaseasca raspunsul potrivit…si poate nu-l vom gasi niciodata…
Imi amintesc zilele in care eram certati si incercam sa ne impacam cu orice pret…cu toate ca eram dezamagiti amandoi, cu toate ca stiam ca noi ne vom certa iar si iar…Poate e greu de crezut, dar tot ce ni s-a intamplat m-au transformat…a fost prea multa durere, prea multa tristete, prea multe zile in care nu imi pasa de nimic, prea multe lacrimi, prea multe nopti ca ….asta! Poate toate astea ma fac sa ma indoiesc de relatia noastra, poate asta ma face sa nu mai cred in nimic, dar sper din tot sufletul ca lucrul asta sa nu ma indeparteze de tine si de iubirea ta!
Vreau sa ma iubesti mereu si sa-mi demonstrezi asta in fiecare clipa cand esti cu mine. Vreau sa fim tari pt ca viata pt noi doi doar de acum incolo va incepe…si va fi rea daca nu vom stii sa avem grija de relatia noastra. Lumea e rea, viata e rea daca nu stii sa te pazesti bine.
De accea vreau sa fim uniti, pt ca nimic sa nu ne poata desparti, nici macar frica care ne bantuie sufletele. Pt ca vom reusi, dar pt a reusi avem nevoie unul de celalalt…….
TE IUBESC si mereu vei fi in sufletul meu orice s-ar intampla !!!

Niciun comentariu: